Często zadawane pytania przez właścicieli

Czy jesteś najemcą? Zobacz najczęściej zadawane pytania przez lokatorów.

Ta strona odpowiada na pytania dotyczące:

Zacznij reklamować swoją nieruchomość

Jak wystawić ogłoszenie o przestrzeni biurowej na MatchOffice?

Najpierw musisz zarejestrować się na naszej stronie jako właściciel. Przejdź do: Dodaj swoje biuro. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego możesz przystąpić do wystawiania przestrzeni biurowej na wynajem, klikając „Utwórz nowe ogłoszenie”, a następnie wypełnić odpowiednie informacje dotyczące przestrzeni biurowej, w tym lokalizację, powierzchnię, cenę, wyposażenie, opis, zdjęcia itp. Po utworzeniu ogłoszenia możesz zmienić jego status na na "aktywne", po czym ogłoszenie pojawia się na Matchoffice.pl. Jeśli tworzysz ogłoszenie po raz pierwszy, musimy ręcznie zatwierdzić Twój profil, zanim zostanie ono aktywowane. Otrzymasz od nas wiadomość e-mail, gdy tylko Twój profil zostanie zatwierdzony.

Ile kosztuje reklama na MatchOffice?

Oferujemy kilka modeli płatności. Zobacz ceny tutaj. Najpopularniejszym modelem jest "Brak wyniku-Brak płatności": Płacisz tylko 12,5% kwoty czynszu za pierwszy rok, w przypadku zawarcia umowy z klientem, który dostarczyliśmy.

Jeśli jesteś już zarejestrowany jako właściciel

Nie pamiętam hasła - co mam zrobić?

Na stronie logowania konta osobistego właściciela, możesz zresetować hasło, klikając link „Zapomniałeś hasła?". Wystarczy, że podasz swój adres e-mail, a otrzymasz od nas wiadomość e-mail, klikając link, pod którym możesz zmienić swoje hasło.

Jak mogę włączyć moje reklamy?

Jeśli jest to Twoja pierwsza reklama na stronie Matchoffice.com.ua, musimy ją najpierw sprawdzić. Twoja reklama zostanie aktywowana tego samego dnia, jeśli została utworzona w godzinach pracy. Jeśli masz już utworzone reklamy, możesz się zalogować i aktywować swoje reklamy, zmieniając status po prawej stronie "Aktywne".

Co mam zrobić, gdy zdałem nieruchomość do wynajęcia?

Jeśli przekazali nieruchomość do wynajęcia klientowi od MatchOffice, przejdź do ogłoszenia i zmień status po prawej stronie na „wynajęte". Następnie wypełnij wymagane informacje. Jeśli klient nie jest z MatchOffice, zmień status na „Nieaktywny” i wprowadź wymagane informacje.

Dlaczego nie mogę przesłać zdjęcia / planów pięter do mojego ogłoszenia?

Zdjęcia i / lub plany pięter powinny mieć format JPG, JPEG, PNG, GIF, BMP lub TIF. Zdjęcia powinny mieć szerokość co najmniej 900 pikseli i minimalną wysokość 600 pikseli.

Dlaczego nie mogę załadować prospekt?

Prospekt musi być w formacie PDF, aby zostać dołączony do ogłoszenia. Rozmiar prospektu nie może przekroczyć maksymalnej wielkości 25 MB.

Dlaczego cenę najmu należy podać jako "cena/rok/m2", a nie "cena za miesiąc"?

Gdy wpiszesz roczny czynsz za m2 w naszym systemie, automatycznie obliczy on cenę za miesiąc wyświetlaną w ogłoszeniu. Jeśli znasz tylko czynsz miesięczny, możesz przeliczyć cenę na czynsz roczny i podzielić przez liczbę metrów kwadratowych, aby uzyskać cenę za m2.

Przykład: Miesięczny czynsz wynosi 10,000 [waluta]. Lokal ma 120 m2.

Roczny czynsz za m2 jest obliczany jako: [Waluta] 10,000 x 12 miesięcy = [waluta] 120,00 / 120 m2 = [waluta] 1,000 za m2. Musisz więc wpisać czynsz roczny za m2 w kwocie 1,000 [waluta].

Co zrobić, aby jak szybciej przekazać moją nieruchomość do wynajęcia?

Ważne jest, aby dać dobre i adekwatne wrażenie umowy najmu. W MatchOffice opracowaliśmy system scoringowy o nazwie Quality Score który może pomóc w poprawie jakości twojej nieruchomości w MatchOffice. Ponadto możesz zostać partnerem MatchOffice. Nie możemy zagwarantować, że poprawa Wyniku Jakości lub uzyskanie statusu partnera spowoduje natychmiastowe zawarcie umowy wynajmu, ale dostaniesz trochę sposobów.

Jak długo klient będzie uważany za potencjalnego klienta MatchOffice?

Zwykle klient jest uważany przez MatchOffice przez pierwsze 12 miesięcy, ale wszystko zależy od klienta, obiektu wynajmu i właściciela.

Jak wyświetlić zapytania o moje ogłoszenie?

Otrzymujesz od nas zapytania klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej i/lub SMS-ów. Możesz również przeglądać wszystkie swoje zapytania w zakładce „Klienci” na swoim profilu. Pamiętaj, że wysyłamy Ci powiadomienia o potencjalnych klientach, którzy złożyli zapytanie bezpośrednio przez Twoją ogłoszenie, lecz także „dodatkowych zainteresowanych”, czyli potencjalnych klientów, którzy wykazali zainteresowanie ogłoszeniami biur podobnymi do Twojego.

Jak dezaktywować mój profil?

Możesz dezaktywować swoje ogłoszenia samodzielnie zmieniając ich status na ‘Nieaktywne’ na swoim profile. Twoje ogłoszenia nie będą wtedy widoczne na naszej stronie. Jeśli jednak chcesz całkowicie usunąć swój profil, skontaktuj się z nami mailowo na adres info@matchoffice.com.


Jeśli twoje pytanie nie zostało odebrane, proszę zadzwoń do nas (+48) 222 197 769 lub napisz na info@matchoffice.com. Jesteśmy gotowi odpowiedzieć na twoje pytania od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.30 do 17.00.


Nasze członkostwa
  • Logo członkostwa MatchOffice
  • Logo członkostwa MatchOffice