Coraz więcej centrów biznesowych na całym świecie wykazuje duże zapotzrebowanie wśród najemców na ich najnowocześniejsze udogodnienia, takie jak sale conferencyjne i wspólne miejsca pracy.
„Właśnie ten popyt i tę potrzebę chcemy spełnić w dwóch sekcjach stroninternetowych MatchOffice: Sale konferencyjne i Coworkings. Teraz aktywnie rozwijamy te kategorie na nowych platformach naszych stron internetowych w Niemczech, Szwecji i Danii”.
„Na naszej międzynarodowiej stronie MatchOffice.com, która zacznie działać w 2017 roku, będą również prezentowany są te dwie kategorie, jak tylko go ostatecznie zakończymy”, - mówi Jacob Dalhof, dyrektor generalny MatchOffice. Coworkings i sale konferencyjne można znaleźć na stronach internetowych firmy, który mają już zaktualizowany projekt.
Ogromny potencjał do rezerwacji
MatchOffice jest jednym z największych brokerów pomieszczeń biurowych na świecie i współpracuje z ponad 5000 centrów biznesowych. Większość z nich ma sale konferencyjne, które mogę być zarezerwowane przez wewnętrznych i zewnętrznych użytkowników.
„Obecnie prowadzimy negocjacje z międzynarodowymi sieciami hotelowymi i innymi średnimi i dużymi hotelami, które chcą wynajmować swoję sale konferencyjne, podczas gdy są bezczynni”, mówi Jacob Dalhof.
Dla wielu firm finansowo bardziej opłacą się wynajem sali konferencyjnej kilka razu w roku oddzielnie, a nie przygotowanie do tego celu własniej przestrzeni roboczej, co będzie puste przez większość czasu.
„Stale widząc jak duże i znane firmy, który mają wystarczająco dużo własnych sal konferencyjnych, decydują się wynająć przestrzeń dla negocjacji i spotkań w jakimś zupełmie innym środowisku, na przykład w modnym centrum konferencyjnym aby uzyskać porcję inspiracji i stymulować kreatywność”, mówi Jacob Dalhof.
19 euro za miesiąc
MatchOffice dokłada wszelkich starań, aby wszyscy mogli skorzystać z ogólnodostępnych sal konferencyjnych i zaoszczędzić biurowy przestrzeń.
„To było kiedyś zasada, ze 15 procent budynku biurowego przeznaczono dla sal konferencyjnych. Obecnie są nowo wyposażone biura, gdzie 50% przestrzeni projektowane są pod sale konferencyjne”.
„Poprzednio w wyposażonych biurach te pokoje miesćiły się w środku budynku i były raczej ciemne i bez okien. Dziś wiele sal konferencyjnych mają wspaniały widok z okna, na przykład, na port, ponieważ stało się oczywiste dla operatorów, że w tak ekskluzywnej atmosferze można zarobić dobre pieniądze”, mówi Jacob Dalhof.
Na MatchOffice.com stała cena – 19 euro za miesiąc, aby reklamować swoje pomieszczenia potencjalnym klientom.