W ostatnich latach zdrowie i dobrobyt pracowników ewoluowały w coraz bardziej pilne miejsce w nowoczesnych, elastycznych miejscach pracy.
Aby dobrze funkcjonować w miejscu pracy, wszyscy pracownicy powinni czuć się komfortowo-punkt widzenia, który odnawia zwiększony rezonans w nowej corocznej Ankiecie klienta MatchOffice 2018.
Jednak większość najemców podkreśla, że programy rekreacyjne, sportowe i medytacyjne itp. pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu wydajności i produktywności.
Jest to coś, co tworzy większą wartość dla klientów i pomaga zdobyć ich długoterminową lojalność. Co więcej, poczucie wspólnoty, które również znalazło się wśród priorytetów klientów w tym roku, wiąże się również z dobrobytem, ponieważ ludzie dążą do połączenia z podobnie myślącymi osobami w trybie offline.
Fitness jako rzecz obowiązkowa
"Wymagania dotyczące zdrowia i dobrego samopoczucia w ich elastycznych miejscach pracy były kluczowymi punktami wśród klientów w 2018 roku. Dla ponad jednej czwartej z nich sale fitness i urządzenia stały obowiązkowymi w miejscu pracy, bez których nie mogą obejść się", powiedział Jakob Dalhoff, prezes CEO firmy MatchOffice.
"Prawdopodobnie dla większości ludzi z dynamicznym stylem życia dojeżdżanie do siłowni jest niedogodnością, której nie chcą tolerować. Z tego samego powodu prysznice są koniecznością dla niemal jednej piątej respondentów, którzy jeżdżą rowerem do pracy.
Uważność stała się dla wielu osób wyborem stylu życia. Umiejętność bycia obecnym w tej chwili pomaga uniknąć stresu i widzimy rosnące zapotrzebowanie na przestrzeń medytacyjną w elastycznym biurze. "
MatchOffice publikuje Ankietę Klienta już czwarty rok z rzędu, skupiając się na właścicielach nieruchomości w ciągu ostatniego roku. Niniejszy raport jest oparty na materiałach analitycznych od 1033 dyrektorów biur w 23 krajach europejskich.
Rynek stale rośnie, ponieważ w tym roku znów pojawiło się ponad 60% nowych klientów. Jednak prawie 40% tych, którzy jeszcze nie zdecydowali, czy chcą wznowić kontrakt, to doskonały bodziec dla dostawców do oferowania nowych i świeżych funkcji.
Nawiązywanie kontaktów z podobnie myślącymi
"Większość klientów to małe zespoły składające się z 1-2 osób, co wyjaśnia również, dlaczego obsługiwane biura coraz częściej oferują opcje coworkingowe.
Oprócz obiektów, które wspierają zdrowie i dobre samopoczucie, komunikacja z podobnie myślącymi jak złota nić na wielu wykresach. W porównaniu z tradycyjnymi reprezentacjami jest to niezaprzeczalna zaleta, ponieważ pozwala znaleźć ludzi, którzy mogą przynajmniej dzielić się interesującymi informacjami, a nawet zostać partnerami biznesowymi "- dodaje Jacob Dalhoff.
W badaniu MatchOffice Client Survey 2018, 18,5% respondentów (17,4% w zeszłym roku) podkreśla, że wspólne przestrzenie i obszary dostosowane do komunikowania utrzymują bardziej blisko i lojalną wobec swojej firmy.
Ponadto wszystkie rodzaje pracy w grupie, imprezy towarzyskie, cotygodniowe lub comiesięczne wydarzenia rozrywkowe i profesjonalne w firmie, lub społeczności biurowej utrzymują się na wyższym poziomie wśród pracowników.
Szczegóły liczą
"Zdrowie, dobre samopoczucie i socjalizacja to słowa kluczowe dla każdego właściciela, który stworzy dodatkową wartość i pozostanie najemcą." Domowa kawiarenka wciąż jest hitem, ponieważ umożliwia pracownikom nawiązywanie kontaktów i utrzymuje ich w pobliżu stanowisk pracy w tym samym czasie .
Dostawcy powinni pamiętać, że konkurencja oferująca najbardziej kreatywne, ekscytujące i fascynujące elastyczne środowiska biurowe jest ostrzejsza niż kiedykolwiek. Klienci rynku nigdy nie mieli do wyboru bardziej nowoczesnych i luksusowo wyposażonych powierzchni biurowych.
Lokalizacja i atrakcyjne ceny nadal są głównymi czynnikami konkurencyjności, gdy firmy szukają nowych lokali, ale szczegóły-dogodne usługi, krzykliwe projekty, nowoczesne urządzenia-liczą i określają, gdzie nowoczesna firma zdecyduje się ustatkować "- podkreśla Jakob Dalhoff. ●
Czytaj więcej:
MatchOffice Survey Report 2018
MatchOffice Client Survey 2017
MatchOffice Surver Report 2017
MatchOffice Client Survey 2016
MatchOffice Client Survey 2015