Google Street View - pozwól internetowym klientom zajrzeć “do środka”

Google Street View - pozwól internetowym klientom zajrzeć “do środka”

14
sty
2016
Karolina Szymbor
Dzięki wirtualnym wycieczkom oferowanym przez Google możesz zaprosić swoich wirtualnych użytkowników do środka biura lub lokalu innego rodzaju. Może to również z pewnością przyczynić się do poprawy SEO Twojej firmy.
14
sty
2016
Karolina Szymbor

Nowy funkcja proponowana przez Google daje internetowym użytkownikom możliwość odwiedzania miejsc za pomocą 360-stopniowych zdjęć panoramicznych. W takiej wirtualnej wycieczce nawigacja odbywa się za pomocą strzałek, co pozwala na niemal fizyczne odczucie miejsca i daje bardzo realistyczne wrażenie tego, gdzie się jest.   

Największa na świecie wyszukiwarka internetowa daje obecnie możliwość wirtualnego odwiedzania biur, sklepów, restauracji i wszelkiego rodzaju miejsc publicznych dzięki funkcji zwanej Google Street View. 

Google Street View - narzędzie budowania marki 

Jedna na osiem osób szuka informacji w internecie zanim zdecyduje się na dokonanie zakupu. Wskazuje na to zeszłoroczna analiza przprowadzona przez Duńskie Zrzeszenie Handlu Internetowego, które przeprowadziło szeroką analizę zachowań kupujących w internecie.

Narzuca to firmom konieczność przekazania istotnych informacji o produkcie lub serwisie, który jest przez nie oferowany. Jeśli jesteś np. właścicielem restauracji lub sklepu, dzięki wycieczce online możesz teraz zaprosić swoich potencjalnych klientów do ”środka” i zaoferować im atrakcyjną prezentację lokalu w miejscu, w którym akurat się znajduję za pomocą smartphona, tabletu lub laptopa. Możesz w ten sposób pokazać swój biznes wielu różnorodnym potencjalnym klientom, a nie tylko tym, którzy odwiedzają Twoje lokale. 

Google Street View przykład

Posiadasz kretywne, oryginalne biuro, które chcesz pokazać innym? Powinieneś zatem użyć wirtualnej wycieczki jako narzędzia budowania marki, ponieważ możesz ją umieścić na swojej stronie internetowej, a także podzielić się nią na mediach społecznościowych dla uzyskania większej widoczności wśród klientów. 

Wirtualne wycieczki Google’a pokazywane są dodatkowo jako rezultat w wyszukiwarce Google, a także na Google+, Google Maps i Google Street View. 

Obejrzyj przykładową wirtualną wycieczkę stworzoną przez fotografa MatchOffice, Matta Marscha, w jednym z kopenhaskich lokali: 2fresh på Østerbro

 

Większa widoczność na Google’u

Chistian SEO

Jeśli posiadasz stronę internetową lub sklep internetowy, możesz użyć wirtualnych wycieczek Google jako sposobu wzmocnienia swojej pozycji na Google’u. Oznacza to zwiększenie szans na to, aby obecni, a także potencjalni klienci znaleźli Twoją firmę na Google’u, kiedy szukają tego, co Twoja firma oferuje.  

 “Wiemy z różnych badań, że zdjęcia optymializują widoczność profilu Google My Business. Nieco mniej wiemy na temat Google Business View, ale wszystko wskazuje na to, że to również przynosi efekt. 

Nie jest to coś, co dramatycznie zmieni Twoje pozycjonowanie na Google, ale z pewnością zaowocuje to większą widocznością, zwłaszcza teraz, kiedy Google coraz bardziej przygląda się user experience i user metrics”, mówi Christian Højbo Møller, Manager SEO w GroupM.

 

Jesteś zainteresowany Google Street View? 

Nowy fotograf MatchOffice, Matt Marsch z Londynu, posiada certyfikat Google i doświadczenie w tworzeniu wirtualnych wycieczek po nieruchomościach, biurach, sklepach itp. 

Matt

Aby móc stworzyć wirtualną wycieczkę, należy spełnić trzy warunki: 

  • Budynek musi mieć firmę zarejestrowaną pod jego adresem
  • Firma musi posiadać profil na Google z poprawnym adresem
  • Firma musi być umieszczona na Google Maps

Jeśli masz jakieś pytania dotyczące wirtualnych wycieczek, skontaktuje się w naszym fotografem za pomocą maila info@matchoffice.com. 

 

 

Dowiedz się więcej o Google Street View: 

Google Street View

Google już w Polsce

 

 

 

 

 

 

Nasze członkostwa
  • Logo członkostwa MatchOffice
  • Logo członkostwa MatchOffice